torsdag 9 maj 2013

Då så!

Nu är det bara knappt två timmar kvar av KM´s födelsedag
och jag tar mig friheten att berätta det så här officiellt.
Han fyller 50 år idag!!!
Detta har inte
fått avslöjas ens genom att undanbedja uppvaktning!
Hela familjen hemma och alla är med och gratulerar,
men det är bara Mats och Raja som hamnar på bild;-)

De flesta människor har väl någon specialitet
när det gäller att bjuda på något.
Smörgåstårtor är KM´s.
Jag besparar er på bilder av gratulanter och presenter.
Kan bara konstatera att här ska cyklas över berg och genom skog,
men innan dess så ska han ut och plantera
träd och buskar!
Isis är svärmors samojed och trivdes alldeles utmärkt
i skuggan under buskarna.
Här kan man snacka om päls!!!

Nu ska vi bara fira lite till i morgon och sedan
återgår vi till vardag här.
Fast först ska vi ha en rejäl sovmorgon (hoppas jag)!

Natti natti!
Kram
Maja



4 kommentarer:

  1. Alltid roligt med kalas och smörgåstårtorna såg ju rätt smarriga ut.

    SvaraRadera
  2. Sending happy birthday wishes to KM!

    Oh, wow, I've never seen sandwich cakes before. They look very yummy!

    SvaraRadera
  3. Så färgglatt och vackert ni har det i sängen och fina smörgåstårtor! Grattis till Mannen! Ha det gott! Yvonne

    SvaraRadera
  4. Så det var så det var??! Vilket kalas!! Det ser härligt ut bland alla dina färgglada majakreationer!
    En gång i tiden hade jag en samojed vid namn Assi! Nog kan man snacka om päls på dem!!
    Kram

    SvaraRadera