onsdag 8 maj 2013

Tack för tipset!

Tack för tipset!
Gelsadel är inköpt,
(men ej testad).
Blommorna doftar gott och alldeles lagom 
(jag var och köpte lite mera rosor idag,
tyckte att det såg lite "fjuttigt" ut i vaserna)!
När vi hämtade Sanna på stationen i kväll köpte jag en Quiltmaker.
Jag ska läsa i den nu!

Nu hoppas jag att allt som kan vara klart är det!
Det som inte är färdigt kanske inte behöver göras!
Hoppas bara att inga kommer och sjunger och hurrar i natt!
Vi behöver sova!
ÄR SÅ TRÖTTA!!!

Natti på er!
Kramar
Maja



6 kommentarer:

  1. You'll be seated in comfort and will be able to ride for miles and miles now, Maria! ;o)

    Reading a quilting magazine before bed guarantees sweet dreams.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu kan du satsa på Vätternrundan utan problem!! :D
    Jag måste ha missat nåt!! Är det du som fyller år?? I så fall hopppas jag att ett gäng knackar på dörren klockan 03.00 i natt... så ni hinner sova lite innan dess! :D Nä... jag skojar ju bara förstås!
    En god natt önskar jag er!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis Mats!!!önskar Bambi och Rutkocken

    SvaraRadera
  4. VI kan hurra lite tyst och diskret här på bloggen i stället! jag är lite osäker på vad/vem som ska hyllas men vill i alla fall säga HURRA!!!!

    SvaraRadera
  5. STORT GRATTIS till den som nu ska firas?! Blomvaserna fyller säkert på sig under dagen!!
    Hoppas solen skiner och ni får en fin dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättegrattis till den som firas!

    Smart tips det där med gelsadeln.
    Biltema är fantastiskt!!
    kram

    SvaraRadera