måndag 6 maj 2013

Jag funderade en stund på om jag skulle sätta in en bild på min fina cykel idag;-)
Jag har gett mig själv en utmaning att om att
jag ska bli kompis med den och dess stenhårda sits!
Därför ska jag försöka att ta ur cykeln ur stället åtminstone en tre-fyra gånger i veckan
och trampa en sväng.
I dag bar det i väg halvvägs ner på stan och in på Skövde Symaskiner!
(man måste sätta upp goda mål för sina utfärder).
Innan dess "lekte" jag med innehållet ur några scrapsbags.
Åtminstone den ena är en födelsedagspresent från en kär "syster".

Oj, vad trött jag är!
Efter en stunds paus för att ofrivilligt sova
så är det kanske bäst att acceptera att John Blund
inte bara vill hälsa på utan också stanna kvar en stund!
Kram på Er och God Natt!
Maja

6 kommentarer:

  1. Köp ny sadel som inte är så hård.
    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Eller sy ett mjukt sadelskydd :D
    God natt!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi cyklade också en sväng igår runt strandpromenaden,,och njöt av havets alla skiftningar!!Bambikram

    SvaraRadera
  4. Köp en "Gel-sadel" och sätt på din vanliga sadel, då blir det mycket bättre. Finns i cykelaffärer! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte ge samma tips som ovanstående. Har själv en sådan, och det är mycket skönare att sitta på.

    SvaraRadera
  6. Good for you! All that fresh air and exercise is bound not only to make you feel good, but I bet it will stir up your creativity, too.
    We are finally getting warmer weather and it has me thinking about borrowing my sons bike for a ride through the park.

    SvaraRadera