söndag 19 maj 2013

Sakta eller inte alls

Jag använder ju min blogg lite grand som en dagbok. 
Ja i alla fall för mig själv.
Det är bra att kunna gå tillbaka 
och se när arbeten påbörjats och när de avslutas.
Det är också bra att kunna kolla 
"att man faktiskt köpt den där boken"!

Jag tänker inte klaga för mycket,
låt mig bara konstatera att när
jag fotograferade Sannas arbeten igår så trodde jag inte
att bilden av denna:
skulle passa så bra in på hur min dag i dag har varit!
Det är väl möjligen det där leendet som inte stämmer,
men annars är den bra!

Ta hand om er!
Kram//Maja

6 kommentarer:

  1. Det verkar allt som om du ska ta hand om dig också!! Att dagen gått i snigelfart behöver ju inte vara fel... om du bara mår bra?! Det där med leendet oroar dock!
    Sköt om dig
    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag är glad över att vara ekorre,,bambi eller kanin!!!Kramis
    Och heja Sverige!!

    SvaraRadera
  3. Hihi, så söt!
    Och det är jag säker på att du är också... idag är en annan dag.

    Kram till dej!

    SvaraRadera
  4. Så söt och det är du med! Ibland behöver men ta det lite lugnt, det är inte alltid lusten är på topp. Men det kommer nya dagar och ibland behöver vi prisa långsamheten. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  5. Vilken söt liten snigel...."Tat" lugnt! Kram..

    SvaraRadera
  6. Sakta men säkert. Det är som med sköldpaddan och haren.
    Jättesöt liten snigel.
    Kram

    SvaraRadera