måndag 27 maj 2013

Kära nån!

Nu sitter jag här med datorn i knät och den är på väg
ner i golvet, igen!!!
Jo, jag vet att jag upprepar mig!
Somna med datorn i knät, nästan pajad dator. Har hänt flera gånger tidigare.
Hur inspirerande är det att läsa?

Kan berätta att jag lyssnade på P2 i natt och det var så underbar, skön körmusik.
Inte undra på att jag somnar hela tiden nu i kväll. Klockan var nog en bit efter tre innan jag somnade, fortfarande med musik i mina öron.

Idag har jag sytt, men inte riktigt lyckats med det jag hoppades på!
Inga bilder på det-ännu!!!
För nog ska det lyckas!
Måste jobba med "pruttotypen" först bara!

Däremot visar jag lite kärlek ;-)
Sanna har gjort dessa underbara hjärtan i ull och sedan broderat på pärlor och paljetter.
Jag älskar dessa!!

Något konstigt händer jag kan inte skriva under bilden!
Så God Natt på er!
Kram//Maja



9 kommentarer:

  1. ja, det skadar nog inte att sova på nätterna ;))

    Tänk att jag har ett sån där fint hjrta :) Orange och paljetter!
    Tack Sanna o tack Maja.

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  2. Jättesöta hjärtan!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. ett klappande hjärta är alltid så värmande

    SvaraRadera
  4. Hon kan hon den tösa!!!Härligt Sanna!!Bambikram

    SvaraRadera
  5. Jättesöta hjärtan, och du, glöm inte att sova, det straffar sig!:O)) Kram..

    SvaraRadera
  6. Jättefina hjärtan! Hon kan hon, dotra din! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Lägg kuddar runt om på golvet så kanske datorn klarar sig om den åker ner.
    Sannas hjärtan är sååå söta.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka söta hjärtan din Sanna gjort!! hon kan hon!
    Maja... försök med att somna lite tidigre på kvällen så kanske du slipper köpa en ny laptop! Wivis idé var ju inte så dum! Du har ju en och annan kudde!
    Kram

    SvaraRadera