onsdag 15 maj 2013

Scrapsutmaningen

Det är migräntider och 
jag har sovit tre timmar på raken i eftermiddag/kväll.
I förmiddags var jag och shoppade med en kompis
och resten av dagen har jag tillbringat i min fåtölj. 
Inget sytt i dag alltså!
Då är jag glad att kunna visa lite annat som andra har sytt!
Den här fina "pippin" är en "toapappersrullegömma"
sydd av scraps och var April månads
bidrag i min scrapsutmaning från
Gunilla Appelgren.
Nu vann ju inte Gunilla något,
men ett TACK för att jag får visa hennes bilder förtjänar hon!

Jag hoppas att ni kommer ihåg scrapsutmaningen 
även om jag inte har någon "knapp" i bloggen som
påminner om den!
Därför är det viktigt att ni länkar till mig i ert blogginlägg och
skickar ett mail till mig om att jag ska kolla ert inlägg!
Det är ju bara när jag fått mailet 
och konfirmerat det genom att skriva antingen privat eller i bloggen
som ni blir inräknade!

Hoppas nu att det kommer fler mail om scrapsarbeten!
Jag har ett nytt på G, men mina räknas ju inte;-)

Ta hand om Er och 
God Natt!
Kram//Maja

6 kommentarer:

  1. Jag är ledsen att jag inte har nåt nytt att visa... men jag kollar på "mina" vanliga bloggar.
    Dagarna är nu fyllda med allt det där som ska göras ute... bl.a. mögelborttagning ifrån husfasaderna. Lagom roligt :D
    Jag gillar gömman som Gunilla sytt!!
    Sköt om dig så huvudet slutar krångla med dig!
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Åh så söt!
    Vilket bra rede hon har pippin!
    Jag har lagt upp maj månads scrapsprojekt på min blogg och länkat till dig, alldeles nyss!
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Vilket gulligt scrapsarbete!På min front blir det mest uteaktiviteter numera vill ju njuta av vädret!


    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. du har tur du,,,som får så fina arbeten/kort serverade på silverfat!!!
    Två nya scrapsare på G!!Bambikram

    SvaraRadera
  5. Oh, sorry to hear you're suffering from migraines. Hope you're feeling better soon.

    Such a cute and clever scrappy project! I love that sweet bird on his nest. ;o)

    Okay, I will have to remember to email you when I finish a scrappy project - thanks for the reminder!

    Kram//

    SvaraRadera
  6. Usch och fy för migrän, jag vet alltför väl hur det är. 3 dagar brukar det räcka! Suck. Hoppas din värk har gett med sig nu, och att Paradiset får ett uppskattat besök!

    SvaraRadera